det spåra..

Jaa, igår spårade allt ur!

Jag och Anna satt hemma och snackade, sedan drog vi in till stan vid 9 för att möta upp tommy och denna som kom med tåget :) och när vi mött upp dom så knallade vi till Hotell Avenyn och fick ett rum dära ! Väldigt nice var de ;) hahaha sedan vart vi sugna på dra ut, så då vart det ripan! Och där började allt bra, alla var nöjda och glada osv. Men sedan spårade allt ur, vet inte vad som hände riktigt men denna vart påhoppad, och sedan kom snuten och sen började jag och denna bråka mitt i allt. Helt galen kväll, men fick nog i mig lite för mycket igår, kan nog va de ! Fast for förbi mormor senare på natten med moster ! Jag & moster fick skjuss av han som jobbade på ripan. Vi hade enormt trevligt hos mormor, vi prata o skratta och hade allmänt kul. Sedan kom Denna dit och sedan vart det att knalla hemmåt.

Men ikväll blir det hotell avenyn, vi får se om vi dricker eller inte.. men nån öl kanske man tar sig iaf. fast jag är grymt bakis... men det går nog övet efter maten! Nä nu ska jag fortsätta fixa mig, o sedan väcka Denna !


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0