dålig stämning + negativa personer

Igår vart det krogen! Vart förfest hemma hos Ida & frida. Till en början var det bara jag, ida, frida och tusse där, sedan kom anna förbi :) och nån timma efter det kom Denna & tommy med tåget från kiruna. Assi och pekka hämtade upp dom och körde dom till oss. Sedan drack vi lite mera dära och sedan vart det att ta sista bussen mot stan för att gå till krogen.
Först gick vi in på anatolia, men där kom inte anna in, så då gick vi vidare mot heroes där hon sedan kom in :)

Till en början var det dålig stämning där, var bara några folk där som bestod av bara vuxna personer i 30-40 års åldern.. vilket var lite trisst.. men vid 12 tiden började lite fler ungdommar strömma in genom dörren, och träffade bla en gammal klasspolare från örnäset, Mikaela :) sedan kom jocke och danne (bananen) dit. Och det var ju inte precis igår man träffade bananen. haha så dom satte sig vid oss och tog nån öl och så snackade vi osv :) rätt kul. hehe fast i början var jag lite arg , men det gick över när dom kom och så vart kvällen rätt lyckad iaf :)

men nu sitter jag, anna, denna och tommy hemma hos och och dricker lite vin.. och det är dålig stämning idag med som består utav minst en negativ person.. Vilket är jävligt trisst. fast man inte mår bra/har lust osv.. så tkr jag ändå att man kan försöka ha en positiv inställning till det som sker. Det kan vara svårt ibland, men livet blir vad man gör det till.. eller hur ?
Så vi får se hur det blir ikv.. Denna vill inte ut.. men jag, anna & tommy vill det:) men kan ju inte lämna denna här själv.. Vill ju vara med han såklart <3 Men men.. vi får se hur det blir..

Var föresten på skolan idag.. var öppet hus! fick presentera scenerna som några i min teatergrupp skulle spela upp ur våran slutproduktion, "en uppstoppad hund" som ska ha premiär den 5 maj. Kom och kolla om ni vill ;) hehe

men nu ska jag fortsätta dricka lite.. Kommer lägga in bilder från igår imorrn eller nå :) har inte tid just nu. Puss!
HAVE A NICE FUCKING DAY
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0