söndag = 4de advent.


Godmorgon alla morgonpigga jävlar! Jag vaknade kring 8-9 imorse vilket är ovanligt tidigt för att vara mig på en söndag ;) Men men. Jag sitter i sängen ännu och myser vid datan. Har även kollat på Bride Wars för ett litet tag sen, hade ingenting att göra och den är ju helt okej att kika på då?

Men men.. vet inte vad som händer i veckan ännu.. Men idag hade jag iaf tänkt ta en liten promenad till Shell och köpa mig 1 eller 2 dosor snus så jag klarar mig under jul :) och eventuellt ett ciggpack också. Kan behövas nu när jag typ inte kan snusa så mkt. Jag har nämligen snusat alldeles för mycket så jag har fått ett litet sår under läppen så det svider ganska rejält om jag snusar för mycket.

Juste, vet ni vad! jag har ju inte haft en våg under tiden jag varit i burträsk och sen när jag nu vägde mig så visade det sig att jag gått upp 2-3 kg!!!! vilken jävla katastrof. Ska fan gå ner dom där jävla kilona om det så blir det sista jag gör! jag ska fan inte bli ett fetto igen som jag var förut.. fan heller. Nä nu är det slut på gosakerna för min del !

Men nog talat om det, tänkte kika runt lite mer på datan och sedan hoppa i duschen så fort den blir ledig! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0