Lördag morgon.


Godmorgon allihopa! sovit gott? det har då inte jag.. jag somnade hos fredde nångång på natten och vaknade kring 7 då jag och dennis skulle knalla hemmåt. men inte vart det mycket sova för mig inte.. vaknade vid 8 - 9 .. så jag är helt slut. Men varför sover jag inte då kan man undra sig? Jo för att det har inte blivit så bara.. Har legat och kollat på ett avsnitt av paradise hotel nyss . så nu tänkte jag slå på någon film som jag kan titta på tills jag somnar. Det är ju ändå lördag så jag kan ju sova hur lääänge jag vill!

Behöver verkligen sömn nu känner jag.. det har varit så jävla mkt tjaffs nu på morgonen så jag vill bara somna och skita i allting. Jag orkar fan inte bry mig.. Men nu blir det att slå på en film, undra vilken man ska se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0