Löpband beställt!


Juste, jag har ju glömt att tala om för er att jag beställt ett löpband! Det var dock ganska så billigt så vi får ju se hur kvalitén är på det. Man vill ju inte att det ska gå sönder bara efter några dagar/veckor? Ajja. Vi får ju se när det kommer :) fast det kommer hem till farsan så han får skicka upp det hit sen eller nå.. för det gick inte att beställa det till burträsk! Jävla skit sida! Men men.. när det kommer så ska det motioneras! Dock var det en väldigt liten spring/gå yta på den.. tror den var på 36cm i bredden... hmm ja vi ser ju om jag ryms på den! haha.

MIN MOBIL HAR KOMMIT FÖRESTEN! Fick ett sms imorse där det stod att jag kan hämta ut det på okq8! HÄRLIGT. man är ju helt jävla lost utan mobil .. ingen kan få tag på en och ingen kan man få tag på heller. Liiite jobbigt, men jag kan säga att det har vart enormt skönt också! Bara få vara i lugn och ro.. :) Men från och med idag kommer jag ha en ny mobil så nu kan ni passa på att ringa och sms innan den här också ploppar ner i toastolen.. ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: Tore Semla

Yippie jag ska få ett löparband ;)

2009-12-15 @ 05:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0