Hemma i luleå.


då var man hemma i luleå då... var egentligen planerat att jag skulle fara på måndag istället, men nu vart det ändrade planer. Var väl i luleå 22.30 typ eller nå ? Men nu har jag packat upp mina kläder och fixat kattlåda och matskålar åt katterna.

Fick låna Filips rum att bo i. Väldigt snällt av han, så jag, Nikki och Pärlan kommer bo här tills jag åker hem igen. Vi vet inte ännu om dom kommer komma bra överens med Baltazar och Festis.. Festis fräste åt Pärlan när hon ville hälsa så vi får ju se hur det går. Men dom får iaf vara här inne med mig tills vi vet om dom kommer funka ihop.

Men nu tänkte jag fortsätta titta en film som går på 4an. Blir en väldigt lugn lördagsnatt för mig och det känns jävligt skönt med tanke på hur gårdagen var. Men jag skriver mer imorrn eller nå, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0