Då var man kattägare då!






Tro det eller ej, men äntligen har jag fått katt! Jag har alltid velat ha ett riktigt husdjur! När jag var mindre (och även nu) ville jag alltid ha en hund, men eftersom det inte finns någon tid till en hund så är katt hur bra som helst att ha! Plus att dom är ju bara så sööta och mysiga.

Jag var och handlade transportbur, kattlåda, kattsand och lite mat åt dom idag när vi var inne i skellefteå med skolan. Så nu är det bara klösbrädan kvar till dom sen har vi en bra början åt dom små liven!

Vi fick båda två av Thomas gratis idag :) eller inte direkt av Thomas, men av dom han bor med! Tack så hemskt mycket !!! Båda två är honor och supersöta! Ångrar verkligen inte en sekund att vi skaffade dom!

Nu gäller det bara att övertala mamma och mormor så att dom kan följa med hem till luleå på jul, vilket är snaaart..

men nu ska jag gå och mysa med dom små sötnosarna om jag hittar dom.. dom kom idag vid halv 6, -6 tiden så dom är fortfarande lite blyga. Ha de bra så länge ;)

Kommentarer
Postat av: ylva

åh gud så söta kattungar :) ta med dig till luleå på lovet så jag får klappa dom!!=)

2009-12-10 @ 10:06:32
URL: http://yllee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0