-





Tvätta! - jag måste hinna tvätta alla kläder som jag ska ha med mig till Luleå under jul, annars har jag ingenting att ta på mig ju och det vore ju inge roligt.


Träna. - Det behövs verkligen känner jag.. om jag nu ska komma in i mina kläder så är det dags att man börjar träna. Ska kanske dra ikväll och träna med Dennis, men vi ser ju hur det blir med den saken.


Packa. - På måndag åker jag till Luleå mest troligt , så jag måste börja packa redan nu i veckan så jag inte glömmer något. Alla kattsaker ska med och en massa kläder osv.. ja det är en hel del som behövs.


Städa. - Japp, städa måste vi göra! Ingen vill väl komma hem till ett stökigt hem ? Speciellt inte när man vart o firat jul med familjen.. då lär man vara helt slut och inte orkar man börja städa då inte? nejnej.

Handla. - Handla måste vi också göra! Mest troligt idag redan ..


Ja de var några utav veckans planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0