Min plan gick inte som planerat..


Tanken var att jag skulle ta tåget till Kiruna till min älskling, sedan ringa han då jag var påväg från tågstation till han och ljuga att jag var påväg till shell för att köpa snus eller nå. Sedan skulle jag knacka på dörren o fråga om Dennis ville komma ut o leka lite ;)

haha, men såklart så vart det ju inte så..han fattade redan efter vårt andra samtal (då ja satt på tåget) att jag var på tåget...!! tråkigt men bättre lycka nästa gång..  haha visst är det sorgligt att det inte går att överraska alla ? Jag har nog aldrig lyckats överraska någon utav mina killar.. Eller jo engång.

Drog hem från krogen till han åså la jag mig i sängen bredvid han och han vart ganska så chockad när han vaknade..haha

Men nu är jag iaf hos älsklingen ! Vilket betyder att jag har BALSAM!! och ett oroligt mysigt nattsällskap ;) min lilla stora bäbis ligger bredvid mig nu och sover.. so sweet ^^


too cool for school !

Kommentarer
Postat av: Marie

Okej:) bor din kille i Kiruna nu eller? Var bor du förresten och hur hittade du den här utbildningen?:) Hihi nyfiken av mig:D Killen jobbar nere i gruvan i Kiruna:)

2009-08-13 @ 23:18:15
URL: http://shiningdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0