godnatt ?


Hej hej!

Jag är helt slut.. jag ska nog lägga mig i sängen nu.. jag ORKAR verkligen ingenting längre. Jag tar med mig min bärbara till sovrummet så det kanske händer att jag bloggar lite till. Men nu måste jag vila.. jag har skavsår på båda fötterna o på lilltån o stortån och så har ja ont i fotlederna och i vänstra benet.. Vi har promenerat HELA dagen idag. Så jag är alldeles slut idag också. Vi har promenerat i någon skog och runt byn osv..Men jag slänger in ett blogg inlägg sen mest troligt, nu ska jag byta data!



Matilda, Maria och Adam.


Det här bestod våran intressanta dag av...


"Bä bä vita lamm" ska det föreställa... de syns väl ganska tydligt?


Ser ni där jag ringat in? Det är kyrkan och ungefär därifrån knallade vi till stället vi skulle till. Långt va?

Kommentarer
Postat av: Daniela

haha omg, ni skulle ha simmat ;D

2009-08-26 @ 21:01:14
URL: http://krooks.blogg.se/
Postat av: Anonym

jotack det är bara bra:)

2009-08-26 @ 22:18:09
URL: http://healme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0