Don't make me slap you, Bitch!


ÄNTLIGEN är man hemma!
eller ja jag kom väl hem kring halv 7? Men då gick jag direkt och handlade lite mat, mjölk o shit. Älsklingen kommer ju imorgon med sina grejer så då kommer vi ha fullt upp med att packa upp allt, så de var lika att handla mat nu för imorgon kanske jag inte orkar. Har ingen aning om hur länge jag kommer gå skola imorgon, om de blir till 6 igen eller senare/tidigare? Hoppas på tidigt, så jag hinner hem o duscha, fixa mig o shit innan älsklingen kommer med sina saker.

Idag har det varit en riktigt rolig dag! Faktiskt inte så jobbig som jag trodde de skulle bli.. utan det var en rätt så chill dag. Vi övade på slag och att ramla osv. Det var enormt kul att ge några bitch slaps ! hahah de gjorde inte så ont efter ett tag.. men röd vart man av alla slag man fick! haha en helt okej dag faktiskt ! Hoppas de blir lika roligt imorgon för då ska vi dansa!


Kommentarer
Postat av: JULLAN

sv:bloggar lite gran

2009-08-27 @ 20:39:26
URL: http://thepartygirl.blogg.se/
Postat av: mini

Blev klar förigår elelr något tror jag. Inte så coolt och så jag vet, men med brist på tid och kunskaper inom html världen blev det som det blev :)

2009-08-27 @ 21:44:43
URL: http://damiini.blogg.se/
Postat av: Daniela

hahah jamen om ni är atleter eller nåt ;D man vet aldrig ;)

2009-08-27 @ 21:55:17
URL: http://krooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0