diss vs hiss!





  "Wannabe storbloggare!" - det börjar bli jobbigt nu med alla dom här små bloggarna som försöker vara som dom större bloggarna och härma dom med allt ! Herregud, var dig själv och skaffa din egen stil istället! Bli omtyckt för den du är och försök inte vara någon annan bara för att bli "Känd". det behövs mer snälla bloggare ute i bloggvärlden! En kissie, dessie och en paow har vi redan så det räcker och blir över.


  Skvallerbloggar! - vi har redan två bra skvaller bloggar, N.bitchie och falsksanning.. vi behöver inte fler! Börjar bli jobbigt med alla som skaffar skvallerbloggar och försöker bli stora genom det. Visst skriv lite skvaller i din egna blogg, alltid kul o läsa.. men vi har redan flera i bloggvärlden, fler behövs inte!


Reklam! - haha jag var bara tvungen.. jag hatar reklam!! Man sitter och ser sitt favoritprogram eller film på tv, och sen blir det reklam! Genast höjs ljudet på tvn och man hoppar till varje gång det blir reklam.. dessutom är det reklam alldeles för länge ibland.. grymt störande ! Har ni föresten märkt att det är reklam på varje kanal samtidigt ? oftast. så det går inte heller att zappa vidare till nån annan kanal, för där är det reklam också!






"Egoinas Värld!" - en supergullig blogg där hon skriver om sig själv och är absolut inte elak mot någon eller provocerar för att få mer läsare. en skit kul blogg ! >>egoinas värld<<


Min flytt! - På torsdag drar jag!!!!!! Jag och älsklingen flyttar till skellefteå som sagt, det ska bli så jävla skönt att slippa allting och bara få komma bort ett tag. dock så längtar jag inte efter skolan så mycket... vill verkligen vara ledig längre. Men det kommer vara så sjukt skönt att få komma bort från Luleå ett tag och träffa annat folk! hiss för det!! ;)

Pappa! - Vill bara tacka min pappa för allt han har hjälpt mig med nu under flytten, han har hjälpt mig med att söka bidrag, lägenheten osv. han ska även skjussa ner mig och alla sakerna på torsdag. Tack pappa! En stor hiss till dig!

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

tack sötnos

de e de att ja vill att min nya kille ska va ma och inte mitt x. :p



men [email protected] du kan alltid adda :D

2009-08-17 @ 14:02:46
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: therese

Jag är också trött på alla som försöker vara någon annan...skit trist..

O Egoina är bäst!!

Läser du spider chick bloggen?? Grymt rolig blogg också!

2009-08-17 @ 14:41:51
URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0