13 betyder otur ?


13 är mitt lyckonummer
och har alltid varit det eftersom jag är född den 13de november och så tycker ja bara om det talet. Men nu börjar jag tvivla...

för om jag minns rätt (?) så vart jag dumpad just den 13de augusti förra året av en kille som ja var tillsammans med ganska så länge.. och så bröt jag även benet den 13de september 2004 (?) joo..

Så jag vet inte.. betyder 13 otur som folk säger? dock händer det inte mig något dåligt på fredag den 13de, snarare nå bra som händer då iår. Jag fyller nämligen år på fredag den 13de ;) hehe. Fast det kanske inte är bra??? man blir ju gammal.. hmm.. svårt de där.

Dock vet ja inte heller om det var dåligt att jag vart dumpad förra året den 13de heller.. visst det var verkligen inte roligt, och jag mådde jätte dåligt osv.. men det var nog bäst för oss båda tror jag. och dessutom så träffade jag ju Dennis efter det :)

Så jag vet inte, betyder 13 otur eller är det bara en "myt" ? Vad säger ni ?


Kommentarer
Postat av: TILDAD

Svar: Ja allt är jätte bra, lite ångest inför skolstarten bara. själv då? :)

2009-08-13 @ 22:53:24
URL: http://tildad.blogg.se/
Postat av: KIM

Jag tror varken på tur eller otur så jag anser det är en myt ;P

2009-08-17 @ 13:58:26
URL: http://HTTP://BLOODYKILLHER.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0