Vilket väder!

Just nu känns det verkligen som att sommaren är påväg ! var så varmt så jag kunde ta på min skinnjacka och solbrillor , känns verkligen härligt nu när solen börjar titta fram. Knallade till och med hem från skolan i det fina vädret ist för att åka buss. Det är mycket skönare att promenera i solen!

Påvägen hem så kikade jag förbi mormor, där mamma och moster var o hälsade på. Vi satt o stekte i solen ett tag och pratade lite, sedan knallade jag hemmåt.


Moster och mamma steker i solen! haha




Har man tråkigt så har man.. haha


Våran teatergrupp är föresten med i tidningen idag ! I nsd och kuriren, fast vi är med i en extra bilaga/tidning som följer med. :) Först är det en bild på hela gruppen, sedan en bild på mig och ellen, och sen en på ellen och en av våra lärare Björn. Var lite kul att man kom med på en bild, eftersom dom fotade rätt många under våran repetion. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0