uttråkad?

Godkväll allihopa! Kom hem för ett litet tag sen.. gick förbi Mimmi ett tag :) Vi skulle kolla efter lite 60-70 tals kläder till min teater som ska ha premiär nu i maj. Så det är ganska panik nu med kläderna ! haha och några skor har jag inte heller hittat ännu.. Det löser sig nog.

Sitter här och har otroligt tråkigt.. vet inte vad jag ska hitta på eller nå. Jag sitter även och lyssnar på Kent's låt.. Den är som skön på nå sätt. Dessutom är den från friends reklamen! haha.

Kent - på drift




Fick föresten en parfym av mimmi som luktar skit gott ! Det är ingen dyr parfym eller så , men den går typ inte att köpa längre så jag vart jätte glad ! För den luktar verkligen gott.

Köpte föresten Brun utan sol i fredags, vet dock inte om den är bra ännu, för jag har inte hunnit se något resultat direkt. Stoppade på mig lite i fredags och så idag efter jag duschat, men vi får väl se om man blir nå brun eller inte :) haha , gillar inte brun utan sol, resultatet brukar oftast bli orange o fläckigt på dom som använder de.. och så är det skönare att sola. men det blir så dyrt i längden och så är de ju inge bra för kroppen. Men vi får väl se om det här är bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0