SKRATTRETANDE.NU ???

HAHAHHA jag säger då bara det, JAG SKRATTAR ÅT ER! För ni två är så jävla patetiska människor! Ni anklagar och hotar folk som ni inte äns vet säkert har gjort nånting . Ni kan ju förfan ta och växa upp och sluta yttra er när ni själv inte är så jävla hederliga och har varit i den skiten själv. Ta reda på fakta först innan ni börjar snacka skit!  Jag trodde du var en normal människa, men INTE det inte ! Du säger att jag inte ska bry mig, men det är väl klart att jag bryr mig när du snackar skit om mina vänner! Jag säger då bara det, SLUTA YTTRA ER NÄR NI INTE VET ETT JÄVLA SKIT! Era patetiska jävlar.


Ursäkta språket mitt, men jag kunde inte låta bli.. HATAR när folk snackar skit! Det är bland det värsta som finns, och jag tycker fan inte att man ska yttra sig när man inte äns vet vad man snackar om !  Ursäkta mig.. :) Men ibland blir jag också arg.  Ska lugna mina nerver och se Seinfeld! Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0