kolla vad posten har kommit med

Jag är så glad ! fick en försändelse att mina skor som jag beställt nu är på posten, jag ska hämta ut dom imorgon om jag får pengar, vilket jag hoppas på! Snacka om glad jag är, äntligen har man ett par Gladiatorsandaler !! :D


GLAD JA ÄR! Hoppas bara dom passar .



Eftersom solen har börjat titta fram så behövde jag inte ha ngn tjock tröja! Så jävla skönt det känns att kunna klä sig i enbart tshirt/linne och sen skinnjacka. Jag är så trött på att klä mig i en massa kläder hela tiden :S jag vill gå i linne, shorts och kjol!  Har min fina tshirt med en katt på, som kanske inte syns på bilden.. men den är skit söt iaf. haha var därför jag köpte den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0