Jag ska på balen!

Tro det eller ej, men det visade sig idag att jag ska gå på balen! Hade inga som helst planer på att gå på balen eftersom det är så dyrt och så trodde jag att ja inte skulle ha någon att gå med. Men imorse så fick ja ett sms av pappa där han frågade om jag skulle ha någon balklänning. och jag skrev ju såklart "vet inte, jag ska ju typ inte gå på balen, det är så dyrt". då skrev han att det är ju klart att jag ska gå på balen ! Han & mamma ska dela på kostnaderna!

Så då var det bara att rusa på stan efter skolan idag med Mimmi och kolla efter balklänningar i sista minut. och jag hittade två stycken av samma modell fast i olika färger som var skit fina båda två. Men jag vet inte vilken färg jag ska ha ännu.. så jag la undan båda två. Jag ska sova på saken inatt , och imorrn ska jag köpa en av dom!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv: Din design var jättefin, men ja, det kan bli dystert med bara svart och vitt. Men antingen kan du ha bilder i t ex headern som inte är svartvita, eller så kan du kompletera med LJUSA färger i t ex rubrikerna, länkarna eller liknande.

2009-04-27 @ 21:32:00
URL: http://isabellejo.blogg.se/
Postat av: Jasmina (Jasse)

sv: Ja, hon var snygg!



Kram.

2009-04-27 @ 21:32:05
URL: http://icebeauty.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv: Din design är jättefin, men ja, det kan bli lite dystert med bara vitt och svart. Du kan prova att ha bilder i headern som är i färg eller kompletera den svartvita designen med LJUSA färger(eller möjligtvis "vanliga" diskreta färger, som brun) i t ex rubrikerna, länkarna osv.

2009-04-27 @ 21:38:15
URL: http://isabellejo.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv: Din design är jättefin, men ja, det kan bli lite dystert med bara vitt och svart. Du kan prova att ha bilder i headern som är i färg eller kompletera den svartvita designen med LJUSA färger(eller möjligtvis "vanliga" diskreta färger, som brun) i t ex rubrikerna, länkarna osv.

2009-04-27 @ 21:38:42
URL: http://isabellejo.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv: Din design är jättefin, men ja, det kan bli lite dystert med bara vitt och svart. Du kan prova att ha bilder i headern som är i färg eller kompletera den svartvita designen med LJUSA färger(eller möjligtvis "vanliga" diskreta färger, som brun) i t ex rubrikerna, länkarna osv.

2009-04-27 @ 21:39:25
URL: http://isabellejo.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta den bruna sandra

2009-04-27 @ 23:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0