Hemma igen!

Då var man hemma igen från teater repetionen! Gick faktiskt rätt så bra, jag måste bara få in mina repliker i skallen så dom sitter, det är så jobbigt att springa runt med dom där jävla papprerna. Malin råkade faktiskt träffa Fanny i ögat med sina idag, se dom är bara till besvär! haha, men jag fixar nog det innan premiären.

Men nu tror jag att det blir att ta sig en kopp te eller varm choklad, hmm.. vad tkr ni jag ska ta? Sedan blir det att se Ballar av stål som börjar 21.55 på kanal 5 och efter det börjar Seinfeld. Så nu måste jag tvätta bort sminket, fixa te/choklad innan det börjar. puss&kram :) ♥

 

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; hahah jaa :D



vad ska du göra imorgon? :)

2009-04-20 @ 22:04:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; hahah jaa :D



vad ska du göra imorgon? :)

2009-04-20 @ 22:04:28
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0