godkväll på er !

Hmm, jag gav upp pluggandet, Hittade ingen fakta och kom ingenstans. Så vad är det då för idé att äns plugga när man ändå inte kan ?! Är så sjukt skol less så de finns inte ord för de.. FYFAN. När skolan slutar så blir det nog att försöka skaffa jobb och sedan kanske man pluggar vidare om ett år. ORKAR verkligen inte nu :) är sjukt less.

Men men.. Undra om man ska våga färga håret ljusbrunt med ljusa slingor imorrn?? Vad sägs? Jag gillar min nuvarande hårfärg , men har fläckit underhår så måste få bort den färgen.. och vill inte heller bleka :S orkar inte va fejk blond och se ut som nån jävla bimbo! usch säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: iDdLA

jo den värkar må bra eller vad man säger:D

rengör den oså.. höhö :D

2009-04-02 @ 17:28:34
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Postat av: Susan

kul att testa iaf :)

2009-04-02 @ 20:18:16
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0