Fredag morgon

Nämen godmorgon! :)

Det visade sig att jag började 9.50 idag.. hade totalt glömt bort det .. haha hur fan kan man glömma bort en sovmorgon när det är de som får mig att orka me skolan ?? haha jadu. Här sitter jag iaf, fixad o klar inför skolan. Kommer bli en lång dag idag. Vi ska gå över idag, och ha teater rep från 14.00-16.00, så jag är inte hemma förens senare :) och då kanske jag knallar förbi coop på engång och hämtar ut mina skor ! Vi ser ju om jag hinner. Men nu ska jag fördriva tiden med att lyssna lite musik och eventuellt kika om de finns nå gott att ääta.        Ha en jättebra dag allihop! :)






Kommentarer
Postat av: anna

Fin header du har (:

2009-04-24 @ 08:32:29
URL: http://annaaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0