då var man klar med pluggandet!

Äntligen! Det gick fortare än jag trodde.. hoppas verkligen att det duger bara! Men det får det fan ta och göra, annars blir jag less ;) haha. Men men.. Jag håller på kolla efter jobb just nu, börjar verkligen få panik nu! Vad ska man göra efter skolan om man inte har något jobb? Jag har inte heller sökt in till någon teater högskola.. tänkte typ chilla ett år innan jag söker in. Är så grymt skol less nu så jag orkar inte plugga nåmera.. Så nu är det bara att söka jobb så man kan överleva förfan, så det är bara att söka jobb som en tok. Jag har sökt några jobb redan.. haha men har inte fått nå svar men jag hoppas jag får det snart ! Tills dess är det bara att söka vidare. Önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0