Då var man brunett!!!

HAHA , jag vågade färga håret idag.. men jag struntade i att göra slingorna, det får jag göra en annan dag :) Det känns jävligt ovanligt trots att jag varit brunett flera gånger tidigare. Men jag trivs ju helt klart bättre i blont, men man måste ju göra några förändringar ibland ! VÅGA CHANSA ;) man måste våga testa på nya saker och nya färger , annars blir livet så lång tråkigt.


Före färgning, Har min färgnings tshirt på mig. haha visst är den snygg?


Medans färgen satt i, Då såg den snygg ut! :) Typ choklad brun..<3


haha vad tycks?? Blondin eller brunett? fast nu har ni inte sett så bra bilder på mig i brunt eller blont :D


Men nu ska jag nöta lite data, sedan blir det sängen! <3

Kommentarer
Postat av: iDdLA

snyggo :D

2009-04-06 @ 17:21:32
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0