då var det söndag

Tråkiga söndagar, varför ska söndagar alltid vara så tråkiga? Det är då allt tråkigt händer för det mesta, det är dagen innan skolan börjar, det är dagen min älskling åker hem från mig, och det är dagen då man ska lägga sig tidigt. Gud vad tråkiga söndagar är!

Igår vart det att ta det lugnt, jag och Denna låg och sov tv och åt en massa gott och bara svullade! haha, sedan knöt han fast min sjal runt ögonen så jag inte kunde se.. och så skulle jag vara i 1 timme för att se hur det är att inte kunna se nånting! och det var fan jobbigt och läskigt. Speciellt när Denna var tyst, man visste inte vars han var eller vad som skulle hända. Hahah, det var grymt obehagligt ibland.





Men men, vi får se vad som händer idag då.. Denna ligger och sover som vanligt , och våra sista timmar tillsammans blir bara mindre och mindre.. Det är så tråkigt att han ska ligga och sova med flit när han vet att han ska fara hem om nån timma. Men jag ska ju inte tvinga någon att vara med mig, så vill han sova så får han väl hellre göra det då. jag orkar inte tvinga någon att umgås med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0