- jag är för snäll!

Fan, vad ska man göra? :(
vart lite knasig kväll igår, slutade inte riktigt som man hade planerat.. Jag vart sur för att stämningen vart så otroligt negativ, och jag orkar inte med negativa människor, så jag drog iväg in till stan och gick på krogen med Denna ist. Jag orkar inte slösa tid på att anpassa mig efter andra längre. Jag är för snäll, och jag ska inte behöva göra saker jag inte vill bara för att andra vill det. Nä, ska ni vara min vän ska ni acceptera mina behov och viljor också. Så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Missextra

Rösta på din favoritblogg i min veckansblogg tävling så har du chens att vinna en länking:)

2009-04-19 @ 00:04:01
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0