trött

sitter här hemma i min ensamhet och är otroligt jävla trött. Har vart det hela dagen.. och ingen direkt matlust har jag inte heller haft. Har käkat lite chips, men det smakade inge vidare så jag orkade inte äta de.. Sedan käkade jag en mini portion mat, men det smakade också helt konstigt. haha, skumt.

Jag har så otrligt tråkigt och vet inte alls vad jag ska göra.. jag är typ sockerberoende, så har stor lust att knalla till shell och köpa en läsk. men det är jag för trött för! Har vart trött hela dagen, skulle garanterat somna på engång om jag la mig i sängen. Men jag kan ju fan inte sova den här tiden, då vaknar jag mitt i natten och är aspigg.. haha
Nämen fan, vad ska man göra idag? Finns typ inget att göra.. Jag har bara suttit vid datan sen jag kom hem från skolan, och här sitter jag än.. vilket liv ! haha, shit alltså.
Snart ska jag tatuera mig fan, så fort jag tjänat ihop pengar, sen blir det att beställa tid och sen då jävlar!
Nämen fan nu måste jag hitta på något annat !  pusshej

Jag vet inte vad jag ska göra längre, jag vet inte vad jag vill nåmer. Jag vill bara glömma dig, gå vidare..
men fan! jag måste försöka gå vidare, det här går inge mer, jag klarar det inte. tyvär.


Kommentarer
Postat av: iDdLA

go gaddning :D

2008-11-17 @ 21:16:53
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0