söndagar, suck

Då var det söndag ännu engång.. jag tycker inte alls om söndagar.. visst nog kan dom vara jävligt mysiga och härliga. Men inte när man måste tillbringa dom själva. Hoppas verkligen på att få en mysig söndag, eller iaf lite sällskap.
Igår gjorde man inte alls mycket, satt hemma i min ensamhet framför datan tills typ 3 på natten.
Sedan sov jag otroligt gott, vaknade först vid 12 imorse typ. Var skönt att få sova ut..

Får se vad man ids hitta på idag då.. Jag är tydligen önskad till pite, men vet inte om man ids dra dit idag.. blir så jobbigt, med buss och allting. Men vi ser ju.
Och msn verkar ha problem.. går inte att logga in, och kommer jag in på msn så är det bara 1 person online som de inte går att skriva till. Otroligt irriterande! men ska käka snart, då känns allt nog bätttre.

Om du ändå vore här hos mig just nu, då skulle allt kännas så mycket bättre, allt skulle vara bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0