sämsta födelsedagen någonsin..

Igår (13/11) fyllde man 18 år.. var ledig också.. och det var precis inte den bästa dagen att fylla år på.. var nämligen på begravning. Min morbror skulle begravas och det var verkligen en jobbig dag att ta sig igenom... man bara grät och grät i kyrkan. Det var verkligen hemskt.. att gråta på sin födelsedag... det var så jobbigt igår så jag orkade inte skriva något igår på bloggen.. Pallade det bara inte.. Fick iaf en mobil av pappa, en nokia. Vart jätte nöjd med en ny telefon, förutom att jag inte förstår mig på nokia.. tack iaf så hemskt mkt pappa! Vad hade jag gjort utan min familj ?

men men, idag (14/11) har det vart en otrolig stressig och hemsk dag. Började med att jag och ellen drog till hertsön för att hämta öl, men då var lexi så seg så då drog jag hem för jag hade bråttom eftersom morsan skulle bjuda på middag eftersom jag fyllt år igår. Så då drog jag hem och duscha och sånt, sedan for jag och min bror till bengt (mammas kille) för att käka. och Annhelen var där, min moster :) så det var jätte kul att hon kunde komma. Så då käkade vi god mat, typ nå gott kött och pommes. Sedan drog jag till porsön till Ellen för att fira min 18årsdag.
Men den vart dock inte så lyckad... Det började med att jag,Ellen och kristoffer satt och drack, sedan kom ida, frida och olivia. vilket var jätte kul. men tyvär så drog dom rätt tidigt.. :( Helt tråkigt. Sedan kom Tim, Josef, Davve och Niklas dit. Det var då allt gick åt helvete... Eftersom Tim är mitt ex... Så då var det jobbigt att ha han där, men ändå kul på nå sätt. Men han och dom andra pratade ingenting med mig typ på hela kvällen, trots att det var MIN fest och JAG som fyllt år.. vilket gjorde mig väldigt besviken och missnöjd.

Dom ända som pratade med mig var tessy, ellen och kristoffer. Tack för det <3 Men det var hemskt jobbigt, för sedan började Tim säga att han ville att mer folk skulle komma dit, och jag ville inte ha några okända äckel jävlar på MIN fest. Så då vart det alldeles för mycket för mig så då kom, som tur var Assi och hämtade mig. Tack så hemskt mycket ! Du räddade min kväll Assi. Fan alltså.. vilken jävla hemsk födelsedag + fest det vart.. Kommer då aldrig glömma hur hemskt det var då jag fyllde 18 alltså...

Du gav mig falska förhoppningar.. du lurade mig totalt. Du sa att det kanske skulle bli nåt, men egentligen menade du inte det. Fyfan.. vet inte vad jag ska säga, men du krossade mitt hjärta ännu mer. Det var hemskt att se att du inte brydde dig det minsta. TACK för att du var social med mig på min födelsedag, TACK för att du kom till Ellen för att vara med någon annan. TACK.. i will never forget. livet måste gå vidare, vare sig med eller utan dig. Jag måste gå vidare, här och nu.. jag klarar inte av att se dig mer, jag klarar inte av att ha dig nära mig. Det blir för mycket. Men tack och Hejdå.

Fyfan vilken jävla usel födelsedag/fest... tack åt er som gjorde den värd att vara så länge som den gjorde.<3

Kommentarer
Postat av: iDdLA youre master

:(

2008-11-16 @ 15:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0