rollerna är satta!

Idag var det en jobbig morgon! Hade sovit på tuna över natten, och på morgon när jag skulle gå till skolbussen så kom den aldrig! Den skulle komma 07.49, men klockan vart 09.53 och ingen skolbuss dök upp.. Så då var ja tvungen att hoppa på 10ans buss in till stan och sedan gå därifrån. Som tur var så hann jag precis i tid till lektionen.

På teatern så hade björn och janne bestämt rollerna som vi ska spela utifrån våra önskemål, och jag ska vara nattbiträdet! Haha, nöjd jag är ändå.. Det kommer bli en intressant roll att spela, det ska bli skit kul !

Efter skolan drog jag på stan med mimmi, och hon köpte mig en present eftersom ja fyllt år! :) Fick två linnen, ett mörkblått och ett vitt. Två helfärgade och lite längre linnen.. Jag gillar när det är enkelt! Och inte en massa tjaffs på kläderna. Nog för att det kan va fint med mönster också, men jag ville ha ett vanligt helfärgat linne, och det fick jag också! Tack Mimmi ;)


Mimmi när hon betalar ;) Sur tanten blev när jag fotade :O

och nu sitter man här och har absolut ingenting att göra.. Ska ha nationella i svenska på måndag, den muntliga delen.. Har inte förberett mig alls! Ska nog kanske börja lite med det idag.. Men jag fattar inte riktigt vad jag ska skriva och prata om? Men det löser nog sig! pusshejch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0