onsdag

Morgonen började dock inte så bra den här dagen ! Lyckades försova mig IGEN, var inte i skolan förens strax efter 10. Då hade vi teater, och då hoppade jag in i manus läsandet, så då kändes allt bra. Tror den här teatern kommer bli otroligt rolig och utmanande att spela upp! Längtar som fan till vi ska framföra den.

Men men, vi behövde inte gå på Kuhi:n idag, så jag drog en snabb sväng på stan och inhandlade någon skum blond hårfärg. Ångrar lite att jag köpte den, för jag tror den kommer bli ganska mörk när man stoppar in den i håret.
Nåväl, vi får se om jag äns törs färga, men är otroligt less på min utväxt som snart har tagit över hela min blonda färg.

Nä nu måste jag försöka leta lite fakta om popkonst, sedan blir det nog att försöka skriva lite till nationella! Puss

Kommentarer
Postat av: Torsten

Gå och nanna tidigare då ;)

2008-11-19 @ 15:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0