nationella..

Hejsan!
Idag hade man svenska på morgon, vi skulle ha muntliga delen i nationella. Fast vi var indelade i grupper så det var jag, Frida, Ida, Olivia, Olof, Olle, Viktor och Mathias i våran grupp. Det vart helt nervöst innan man skulle prata.. Jag var jätte nervös och bara pratade på fort om det jag hade valt. Vart inte direkt jättebra, men jag hoppas det duger. För jag vart så nervös så jag glömde vad jag skulle säga osv. Men nu har man gjort det iallafall! Skönt de, då är det sovmorgon imorrn ;) och nästa måndag !
Det blir nog bra det där ! Är med Tim just nu, och jag har bakat muffins för ett litet tag sen, och dom vart jätte goda ;)
haha, Men ikväll händer det inte så mycket.. blir att se tv eller nå som vanligt ! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha MUFFINS:D du kan komma och baka åt mej:D hehe

2008-11-24 @ 21:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0