Ltu besök

Idag var det nå på universitetet som alla skulle gå på om dom ville, men tyckte inte det var nå speciellt med det..
Jag råkade försova mig imorse, så jag vaknade vid 9.15, och fick ta bussen som gick 9.48 till universitetet..
när jag kom dit så var det nå jävulst med folk dära ! hahah, det var knappt att jag hittade ida, frida och olivia. men som tur var så gjorde jag ju det efter ett litet tag ; )

Sedan drog vi till stan, och dom käkade på tasty o jag tittade på. sen skulle ida & assi iväg och tatuera sig, så då drog jag hemmåt.. och här sitter jag nu.. Har ingenting att göra heller ;( och det sugeeer..



If I could turn back time..

I don't know why I did the things I did I don't know why I said the things I said
Pride's like a knife it can cut deep inside
Words are like weapons they wound sometimes..

Kommentarer
Postat av: iDdLA

vi hann inte köra rullstol ; (

2008-11-04 @ 18:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0