kvällen fortsätter..

Hallå där !

Ikväll har man då pluggat svenska och Kuhi. Har varit jobbigt, men nu är det nästan klart. Ska bara finslipa det imorrn eller något. Annars har man inte gjort så mycket mera ikväll, gick och köpte en pepsi för jag var så sockersugen, sen har man sett lite på unga mödrar och vänner också. Och nu sitter man här igen och funderar över livet och allt.
Blir mest troligt en tidig kväll för mig ikväll, så man orkar upp imorrn och inte försover sig. Nä nu ska jag koppla av framför datan sen blir det sängen för min del ! Puss

varje sekund, varje minut.. Kan det aldrig ta slut ?!




Fick så tråkigt på kvällen, så jag drog förbi emelie en sväng och rökte lite vattenpipa och hade det allmänt trevligt!
Saknar dig så mycket, saknar våra tider.. Älskar dig Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0