hjärndöd typ..

Shit vilken tung natt/dag det varit.. haha fyfan är helt jävla hjärndöd, somnade inte förens vid 3 inatt , och så skulle jag upp 06.10 för att ta bussen mot skolan. Malin kom till busstationen och strax därefter dök maria upp, och så åkte vi tsm till skolan :) ett litet tag efter klev cecilia på, hehe så jag fick tillbringa morgonen med piteborna och se hur dom har de ;) haha rätt mysigt, men skulle aldrig orka stiga upp den tiden vareviga morgon! haha. Men vi var väl i skolan ca 07.45, då mötte jag frida som satt utanför salen och väntade. och så köpte ja en drickyoghurt eftersom ja höll på döö av hunger typ.

Sedan var det dags för nationella! Kan ju säga redan nu att det inte gick nå vidare för min del, är grymt besviken på mig själv! Men jag kunde helt enkelt inte somna igår, var för nervös inför nationella och så var det ju en hel andra saker också som störde min sömn. haha, ja efter ca 1 ½ timma var jag, olivia och frida klar. Vi spelade kort en omgång, sedan drog vi mot stan för att leta jackor..

Efter allt jackletande så köpte vi varsin cola, haha och när jag öppnade min så smakade den skit! Luktade jävla skit om den också, så jag fick en ny som smakade mycket bättre! haha.. Sedan hände det grejer.. haha vi hittade nånting roligare att fördriva tiden med än att leta efter jackor.. haha så vi sprang kors och tvärs, upp och ner i hela shopping!! Kul var det ju, ;) Frida verkade ha väldigt bra erfarenhet av att förfölja folk, och olivia fick vara spanare och kolla så att allt var lugnt innan vi gick vidare. HAHAH grymt kul alltså.. Ja man är ju inte lite sjuk, men vafaan kul var det iaf!

Kom typ hem för en halvtimma sen eller så, for på stan igen med mamma, Bengt och Nina. Mamma skulle kolla efter en jacka. Vi sprang runt i alla affärer typ, men så hittade hon en fin på teamsportia som hon köpte. Sedan gick vi på cubus, och där hittade vi en åt mig också! Det kanske inte direkt är en vinterjacka, men den är iallafall varmare än den jag har. Så nu har jag en lite varmare jacka ! Skönt. Nä nu orkar jag inte skriva mer ! kanske blir att hälsa på mimmi en sväng efter maten. pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0