bilkväll + piteå

Hade en grymt kul kväll igår !
Först satt jag bara hemma och hade inga planer alls för kvällen.. men så ringer Ellen och frågar om jag vill dricka med henne. Jag hade ju inge annat för mig så det lät ju kul :) Dessutom har vi inte umgåtts på aslänge heller så.
Men då fixade vi öl och så kom Mogge och Arvid och hämtade oss i stan vid max !
Då åkte vi runt en sväng, sedan drog vi förbi Ellen för hon skulle byta kläder osv.. Så då stannade vi till där ett tag.
Sedan bar det av mot piteå av någon anledning ? Men kul var det då ! Vi stannade till vid någon MEGA stol som var påvägen till piteå, och så tog vi en massa härliga bilder.. haha var askul !

När vi kom till pite så kom Jens (tror ja de var) och mötte oss, och så gick vi in på festen. Träffade ett par härliga tjejer, och mycket annat trevligt folk som man snackade med hela kvällen. Vi for förbi bigboy och så käkade dom, sedan tillbaks till festen.

Efter vi vart i pite ett bra tag så bar det av mot luleå igen! Lite tråkigt men ändå kul det med.. för jag började bli riktigt dragen, haha.. Nå när vi väl kom till lule så for vi förbi statoil och så köpte ja chips. Sedan fick jag skjuss till tuna där jag sen sov. För jag pallade inte dra hem... haha Mysigt det med.

Ja det var en kanonkväll igår vill jag säga.. Hade enormt kul !!

Men nu är jag hemma iallafall efter en helt bra morgon. Vaknade vid 13.30 idag eller nå sånt, och så beställde jag och tim pizza och köpte en 2 liters cola ! Enormt gott och bra bakis mat. haha, Sedan såg vi en rolig film.. hahaha Stepbrothers. Sedan när huvudvärken gått över och jag piggnat til så drog jag mig hemmåt. och här sitter jag nu..
haha, Får se vad som händer ikväll :) Pusskram




Tack för en helt underbar kvälll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0