anna 17 år!

Hejch!
Imorse försov jag mig igen! Men dock inte lika länge som igår, jag var faktiskt i skolan redan vid 9 tiden. Så det var inte så farligt. Men skärpning nu! haha. Men på teatern läste vi igenom det sista utav manuset, och imorrn ska vi börja jobba med scenografin typ ? Hur vi ska få till den på bästa sätt osv.

Fick sluta tidigare idag också, vi fick jobba hemma igen på kuhi:n, så då slutade jag redan vid 11.45, då tog jag bussen hem och här sitter jag nu och lyssnar musik och sånt. Ska väl börja söka lite mer fakta om popkonsten, sedan blir det KALAS!
För idag fyller nämligen min kära syster yster år! Eller låtsas syster, Hon fyller då 17 år så det blir nog mest troligt ett litet kalas idag! Emelie ska också komma förbi senare, och då ska vi käka tårta och fira Anna. Kul !

Men uppdaterar mig lite senare, ska försöka fixa det där arbetet nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0