kvällsöppet ?

Hade en förjävla kul kväll igår ska jag säga er !  Var med Emelie och Mikaela. Tanken var att jag och emelie skulle återuppleva gamla minnen, och vi hade då kul som fan iaf! Var ju år och dar sen man umgicks med henne och hade det sådär kul. haha fast det kostade mig en förmögenhet att ha det så kul som jag hade igår. Vi var ute på onsdagsklubben på kaffelino. Det var otroligt kul, man träffade många man inte sett på väldigt länge.
Vi var där tills dom stängde, sedan gick vi till statoil och köpte oss lite mat, och sedan ringde vi taxi. Jag for till tuna till Malin, och Emelie for hem till Elin. Men men, det var en rolig kväll igår.

Men ikväll ska jag kanske på kvällsöppet med lillsyrran, annars vet jag inte vad som händer..

Lite bilder från igår!


Mikaela fixar mitt hår =)


Mikaela och Emelie.


Emelie blandar nå gott ;)


Emelie och jag


Mikaela, Emelie och jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0