people change,things go wrong, shit happens, life goes on..

Sitter här hemma och har hur tråkigt som helst.. Vaknade ju ganska så sent idag också..
Tim klev ju upp och drog iväg vid 7 tiden av någon anledning :S och då vart jag helt klarvaken typ.. men pallade fan inte stiga upp den tiden när jag är ledig, så jag la mig i sängen och sov till 2..

och nu sitter jag här och skriver med en massa på msn, och försöker dessutom plugga och är trött som ett psyk. haha så jag funderar på lägga mig i sängen redan nu...


Jag förstår mig inte på dig, du gör mig bara förvirrad varje gång vi pratar,
jag vet inte vad jag ska tro längre, eller vad jag själv vill.. du måste skärpa dig
och bevisa för mig att det är den här vägen du vill gå om det du säger verkligen är sant,
Jag klarar inte fler lögner, jag klarar inte att vänta nåmer..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0