jag är ..

sömnig! Funderar på om man ska gå och lägga sig redan nu..? Finns ju ändå inget annat att göra så det är väl typ lika..
Då kanske man har en chans att orka upp till skolan imorrn också. Men lär ju bli störd om jag lägger mig nu, och så kommer jag få kliva upp ur sängen och vara vaken iallafall. Ska nog vänta ett litet tag innan jag lägger mig.. Ska först försöka få den här jävla bloggen att ändra färg !!! men den gör ju förfan inte det.. har ändrat och ändrat och ändringarna syns då jag förhandsgranskar men inte när jag sparat och sedan klickar fram bloggen. Så otroligt less jag blir på den här bloggen.

Nåja, ska väl försöka få den fixad, annars skiter jag i det och lägger mig och sover. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0