intervju på polishuset..

I Skolan idag fick vi träffa en äkta munk! Jag vart lite imponerad, för jag trodde inte dom fick gå ut och träffa folk på det sättet, jag har alltid trott att dom var instängda i sitt kloster och endast fick gå ut om dom hade nå ärende eller skulle handla eller något. hahah men så var det tydligen inte?
Han pratade då med oss 3or om lite allt möjligt, i början trodde jag det skulle vara skit tråkigt och att han skulle babbla på om något helt ointressant och kristet skit. Men så var det inte, han pratade faktiskt om intressanta saker, såsom kärlek och äktenskap osv. Jag tyckte då att det var rätt intressant att höra vad han hade att säga om det..Men men.

Efter skolan var jag tvungen att dra till polishuset, för att intervjua en informatör till ett arbete i mediakunskapen. När jag kom dit så var Liza redan där (hon jag arbetar med) och strax efter jag kommit så kom han vi skulle intervjua.
Intervjun gick bra, men det var lite skämmigt eftersom varken jag eller Liza visste inte hur man skulle montera upp stativet till kameran. Hahah så han fick hjälpa oss med att göra det. Men annars gick allt bra, vi fick svar på våra frågor och han var väldigt trevlig också så allt gick bra. Nu ska vi bara börja redigera filmen imorrn, sedan är allt klart.


På bussen hem träffade jag min underbara och jätte söta lillasyster Nina! Var otroligt kul att se henne, eftersom jag gör det så sällan.. vilket är synd, för jag saknar hon så mycket! Fick till och med ett sött kort på henne <3

Men fan vad jag har tråkigt just nu, sitter på Msn och skriver med några, finns inte så mycket annat att göra.. Kankse ska göra mig en kopp oboy, det är alltid gott. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0