i just wanna jump..

hallå!

Igår vart det en chill dag, låg bara hemma och tog det lugnt med Tim. Vi låg och såg på film, sedan helt plötsligt vart vi sugna på att fara ut och dricka, så vi sökte efter lite alkohol.. haha Men vi hittade inget på engång, så då struntade vi i det och fortsatte se film. Sedan hade Ellen skrivit på msn och frågat om jag ville köpa hennes flarra finlandia, och jovisst så köpte jag ju den. Men då var klockan kring 23.00, så då orkade vi inte fara ut nånstans, så då stannade vi hemma och tog oss nån grogg istället och fortsatte se film, Skit mysigt.  Tim drog för ett litet tag sedan, han skulle till sin farsa och käka och sånt mysigt tror jag. =) Men men, och jag sitter här och väntar på käk. Ska försöka orka ta mig en dusch också..

Hmm, jag har funderat på det där med färgningen av håret. Är grymt sugen på att färga mörkt, men jag tror nästan att det blir ljust igen.. eller jag vet inte. Haha , är så rädd att färga håret ljust, så jag vet inte än. Men trivs ju bäst i det. Men vi får se vad det blir, ska iallafall färga innan jul ;) Blir nog nu i veckan skulle jag tro iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0