heroes + hotell avenyn

Gud vilken sjukt rolig helg man haft! Har hänt mycket knasigt och roligt haha.

Fredag: På fredagen så kom Assi, Ida och Pekka förbi mig, och så satt vi här ett tag, sedan drog vi vidare mot stan. Där träffade vi Jocke som sedan körde runt med oss ett tag. Sedan knallade vi in på Heroes och satt där. Träffade Arvid, carro m.m där inne. Trots att dom bara spelade skit musik typ så var det hyffsat kul där inne. Vi satt och snackade, drack öl osv. Var trevligt. Sedan fick vi skjuss till max.. där kom sedan pappa och hämtade oss och skjussa hem oss.
Jaa, det var en kul fredag.


Vi fyra hemma hos mig.


Påväg till stan, Pekka och Assi.


Åker bil med Jocke.


Träffade Mikaela inne på Heroes, hon jobbade där den kvällen. =)


Jag och Ida med Go Ölen ;)


Vi slog oss ner och pratade med några andra från estetiska, trevligt värre!


Lördag: Kirunaborna kom till luleå med 6 tåget, sedan tog dom in på hotell avenyn och så sov dom där ett tag. Sedan ringde dom och väckte mig vid halv 3, och så steg jag upp, duscha och gjorde mig klar. Sedan mötte jag upp Ida i stan, och så vandrade vi till hotellet. Hotellet var ganska enkelt och det liknade ett äldreboende typ, men det var ändå mysigt på nå sätt.
När vi kom dit så satt vi där och tog nån öl och kollade tv, Sedan kom Anna, Assi och Empe dit. Då börjades det dricka på allvar ! haha. vi hade grymt kul.. Efter ett tag ville dom på krogen, och så knallade vi dit, men jag och Denna hade inga pengar så vi tog oss inte in, så då gick vi tillbaka till hotellet och satt där. hahaha, vi härjade på rejält och kul var det.
Slocknade där i soffan med Denna och sov tills 8, sedan vaknade jag av att Tommy började leva om som fan och skrika .. hahaha Fast tillslut vart han lugn och då kunde man somna om, och så sov vi till halv 3 ungefär. Sedan checkade dom ut och så skjussade dom hem mig och Anna. haha så kul det var, vi var 5 pers som sov i ett enkel rum, lite trångt men.. hhahaha men mysigt.


Joel och Denna på hotellet =)


Jag och Anna


Assi och Empe


Denna, jag, Ida och Assi


En däckad joel, Tommy och Anna. hahaha

HAHA var en grymt härlig kväll alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0