fika + stan med en gammal goding ;)

Ställde klockan på 12 idag! Hade fan bestämt mig att inte sova bort hela dagen, eftersom jag måste vända tillbaka dygnet. När jag vaknade hade jag fått ett sms av Johanna ! och då klev jag upp och gjorde mig klar, sedan drog jag mot shell och mötte upp den otroligt underbara Johanna! Vi drog förbi Holms och så tog hon sig en kaffe och jag en cola, hade redan hunnit dricka kaffe på morgon så. Vi snackade om gamla underbara härliga tider , då vi hade våra sjuka impulsresor överallt! Kan då inte förneka att man saknar dom tiderna och alla dessa äventyr som vi hade!
Så vi bestämde oss för att göra om det nu till påsk, eller under sportlovet, beroende på när vi har råd! Då jävlar ska vi ta igen alla dessa år vi missat tillsammans.

Efter vi suttit och snackat ett tag på holms så drog vi iväg mot stan och tänkte fixa lite grejer, men vi orkade dock inte göra det när vi kom dit.. Så då drog Johanna iväg mot sunderbyn och jag drog förbi solgården och köpte en ny näspercing, och sedan tog jag bussen hem. Och här sitter jag nu, seg och jävlig.. Börjar bli sjuk tror jag.. :/ känner mig helt varm i kroppen och seg i skallen, + att jag har lite halsont.. Fan om man ska bli sjuk, såhär till nyår och allt!

Men men, nu ska jag skriva lite med Denna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0