sammanfattning av helgen..

Hallå där!

Då var skolan igång igen efter helgen.. känner mig verkligen inte peppad att vara i skolan, men man får väl försöka stå ut. Det är ju snart jul som tur är.. Har inte julpyntat eller nå. Har verkligen inte haft den orken. Men ska försöka senare idag att iallafall leta fram en ljusstake så det blir lite jul mys.
Men ska försöka sammanfatta helgen som varit lite bättre än vad jag gjort.
Vi börjar väl med onsdagen, eftersom det var redan då min helg började.

onsdag: var med teatergruppen och såg Romeo & Julia, grymt bra pjäs. Sedan efter föreställningen ringde tim och bad mig komma till tuna och vara med han, davve och malin. Så jag drog dit, och så var vi hos malin resten av kvällen och hade det kanon trevligt ! 

Torsdagen då.. vaknade hos tim , grymt trött för skolan. Så var hemma :/ Sedan drog jag hem på kvällen. Sedan vart det en snabb sväng på stan, var egentligen för trött för det. Men mimmi ville ha hjälp att hitta nå och ellen ville ha sällskap, så jag drog in en sväng eftersom det var kvällsöppet och allt. Var där ca 1 timma. Sedan for jag och sov på tuna..


I fredags så var jag hemma från skolan.. Mådde inge bra på morgonen så jag stannade hemma och vilade. Eller jag var inte hemma, jag var hos tim på tuna. Men men iallafall så sov jag till klockan 2 tror jag. Sedan klev jag upp, och så gick jag och beställde en pizza som jag och tim käkade.
Sedan besökte vi Malin och var där med hon, Mj och davve. Hade en trevlig kväll :)

Lördagen åkte jag hem från tuna,  var bara hemma och tog det lugnt.. Grymt seg kväll var det. Men ändå mysig.
jaa, jag gjorde väl inte så mycket mer än att se tv osv.
Söndagen var också chill. Var hemma och tog det lugnt som vanligt.

Men men, hojja det var jobbigt. men nu har jag fått dagarna nerskrivet som jag missat att skriva på =)


Jag & Malin =) vilar i hennes säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0