bolageet idag !

Hade en hemsk dröm inatt ! Drömde att jag var gravid och försent att ta bort ungen, och hade druckit alkohol och gjort allt sånt man inte ska göra under en graviditet eftersom ja inte visste att jag var gravid, sedan var det försent för en abort osv..
Tänker inte gå in på detaljerna, var så hemskt så jag orkade inte kliva upp till skolan när klockan ringde.. haha

Försov mig som vanligt.. pga att väckar klockan inte ringde förens 08.45 :S fattar inte vad det är för fel på den, jag har ställt den på ringning kl 07.10 men den ringer ju inte ! + så har jag mobilen ställd också, men den slår jag alltid av , så måste ha två stycken.  Sen när klockan ringde 08.45 så orkade jag inte kliva upp, var alldeles förstörd utav min dröm och dessutom sjukt trött, så jag somnade om och vaknade inte förens vid 11 tiden.. Så jag hann iaf på sista lektionen !

På nutida konst lektionen såg vi en dokumentärfilm om ingemar bergman eller vad han nu heter.. Den var ganska så långtråkig. men ändå rätt kul att se... haha för han var lite små aggressiv och konstig. haha Nåja.

Nu är jag hemma iallafall.. sitter och väntar på käk så jag kan äta. Sedan ska jag ringa Malin och fara dit kanske ? sedan blir det kanske en sväng förbi bolaget med henne, annars blir det imorrn. tänkte inhandla lite till helgen..
Tusse ska ju supa sig redlös har jag hört ;) hahah

Nämen nu ska jag nöta lite msn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0